tysdag 11. august 2009

Ny haust og nye moglegheitar

Som alle år går sommerferien alt for fort, som vanligt så har ikkje været her på Jæren vore noke å skryte av og akkurat som så mange ferier før har eg fortsett mange ting eg skulle ha gjort før ferien er over. Men ein ting som er anderledes denne hausten er at eg ikkje skal bu heima og tilbake på Bryne vgs.

Dei siste dagene har vore rare, og har sagt hade til flotte menneske som eg ikkje skal sjå igjen før til våren. Samtidig gleder eg meg utrulig mykje til å komme i gang med noko nytt. Komme meg litt vekk i frå forblåste Jæren og møte mennesker frå heile Noreg og andre steder i verda.

1 oktober sette to spente jenter seg på flyet til eit anna kontinent for å bu, studere og jobbe i ein anna kultur. Eg håper at eg kan bety ein forskjell for nokon, samtidig som eg håper at mi tid i Uganda vil påverke meg, slik at det eg opplever i Uganda vil prege meg også når eg kjem tilbake til Noreg!


Ellers vil eg bare ønska alle kjente og kjære lykke til, enten om du skal studere, ha eit år på folkehøgskule eller jobbe! Ha eit fantastisk år og stå på:)

1 kommentar:

Ine sa...

Ååååååååå =)
Du må blogga litt av og te, så eg kan komma å lesa =D

Du må kosa deg masse, masse! Både i Mandal og i UGANDA!

Gla på du