måndag 31. august 2009

20 dager på Hald

I løpe av dei 20 første dagane på Hald har eg opplevd utruleg mykje. Livet her på Hald består av undervisning, lesing av pensum og sosiale ting. Me har undervisning frå 9 til 16, mandag til fredag. Egentleg er det ganske lange dager, men på grunn av alle pausane og spennande undervisning går det veldig fint. Til nå har me blant anna hatt om poverty, leadership, mision, know yourself in a team, children at risk og mykje meir. Det eg syns er best med undervisninga er at dette er ting som me kjem til å få brukt for under utanlandsopphalde!

Eg har lært utruleg mykje av å være her på Hald. Her slutter ikkje undervisninga kl 16, men fortsetter heilt til me sovner. Med alle dei internasjonale her, er det alltid noko å lære, om ulike kulturar, språk, spel og dans. Det er utruleg spennande og er gledar meg bare meir og meir til å reise til Uganda etter at eg har blitt kjent med dei 4 act know studentane frå Uganda:)

Ein anna populær ting er å lære språk, oss norske hjelpar dei internasjonale med norsk, medan dei lærar oss deira språk. Eg har fått lært meg litt luganda, og kan nå telle til 10, kort presentere meg sjølv og spørje etter vatn! Så forhåpentlegvis lærar eg ennå litt til før me setter kursen mot Uganda om ein månad.

Victor, Marthe, Ronald og meg på tur i Mandal

1 kommentar:

Ine sa...

Aww!! Miss U <3

Hørres ud som du har det veldig bra, å det æ fint =D
Glede meg te ennå meir om koss du har det =D