måndag 1. juni 2009

Ein spennande tanke...

Jo meir eg tenke på det, jo meir gira blir eg på neste år. Tenk 7 månda i Uganda og som ein del av CHRISC Uganda, kan det bli meir spennande!
Sist veke fekk eg vite kven eg skal reise i lag med, nemleg Serina frå Tau- verker som ei utruleg koseleg jente! og i dag har eg skrevet brev til CHRISC i Uganda og fortald litt om kven eg er...
Tidlegare har tanken om at eg skal tilbringe 7 månda i Uganda verkert usansynleg langt borte, men etter å ha lest og fått mykje praktisk informasjon, har det endeleg gått opp for meg at det faktisk ikkje er lenger enn 4 månder til eg reiser til Uganda!

Ellers vil eg bare ønske studentar lykke til med dei siste eksamenene!

6 kommentarer:

Trine Selvikvåg sa...

Dette minte mæg om han Kedmon me traff på Arena i fjor. Mangla bare KRIK-Lye-tskjortå;)

Ine sa...

Æææææææææææææææææææ!
Det æ så kult! Du komme søren te å oppleva masse! Men du må passa på deg sjøl, så du kan komma heim te oss å fortella ALT =D
Gla i deg

Anonym sa...

du kjem til å få ei greatness tid assa :)

Kaia sa...

Nå du seie dæ, så huske eg han! Men eg ska nok klæ opp nogen afikanere i KRIK Lye t-sjorta for deg;)

Klart eg ska passa på meg sjøl Ine! for me ska jo bruka heile neste sommar på å henga, mimra å fortella om året:)

Ingrid sa...

D hørres så spennades ud Kaia, glede mæg masse t å hørra om oppholle å sjå bilde, å satse på d blir oppdateringa her på bloggen når den tiå kjæme. Men fyste ska me nyda sommarfærien mæ et par slag fantasi ;)

Anonym sa...

oppdatering snart? Har venta leng no!